Nog één nachtje slapen! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Evelien Palm Stefan Geven - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Evelien Palm Stefan Geven - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen!

Door: Eef&Steef

Blijf op de hoogte en volg Evelien Palm

19 Maart 2010 | Nederland, Arnhem

Vandaag, 19 maart. Dat betekent dat we morgen toch echt gaan vertrekken!
We vliegen morgen om 15.10u van Schiphol naar Madrid waar we rond 17.30 aankomen. Onze vlucht naar Lima vertrekt pas om 00.35. Dat betekent dus dat we ons 6 uurtjes moeten vermaken op de vluchthaven van Madrid. (Doet me beetje denken aan de film The Terminal) Haha.. Komt vast goed!
Om 07.00u 's ochtends (tijd in Peru)hopen we dan na 13 uur vliegen aan te komen in Lima! Als het goed is staat daar iemand ons op te wachten met een bord met onze namen er op! Hij/zij brengt ons naar het hostel waar we de eerste 5 dagen van onze reis zullen overnachten.

Nu zijn we vooral nog druk bezig met de tas inpakken, huisje opruimen, dubbelchecken of we echt niets vergeten zijn, etc. Straks alvast even wat vertrouwde euro's omwisselen naar dollars bij het GWK. Vanavond nog even lekker uiteten en een drankje doen. Proberen om een beetje optijd te gaan slapen, wat Evelien waarschijnlijk helemaaaaal niet gaat lukken ;-)

We hebben er echt super veel zin in!

Groetjes Evelien&Stefan

• 19 Maart 2010 - 11:32

Vivian:

Hey Stefan en Evelien,

Ik wil jullie alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeel plezier wensen :)

Ik lees jullie blog wel als jullie weg zijn :P!

x

• 19 Maart 2010 - 11:40

Sanne:

Heeej Eef en Stefan!

Morgen is dan eindelijk de grote dag dat jullie naar Peru vertrekken!

Ik wens jullie een hele goede reis en heel veel lol samen in Peru!

Ik wacht met spanning de reisverslagen en foto's af!!!

x Liefs Sanne

• 19 Maart 2010 - 14:24

Ninja:

Heey Stefan & Evelien,

Nogmaals een hele fijne tijd in Peru, geniet van de mooie natuur en elkaar. Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan meemaken!

Heel veel liefs Nini en Mel

• 19 Maart 2010 - 17:37

Herman Kuiperij :

ik wens jully een heel goede reis naar peru geniet er van en kom gezond weer veel succes groeten herman denk maar aan een lekker patatje

• 19 Maart 2010 - 18:57

Mylene:

Hallo Stefan en Evelien,

Het is bijna zover! Hebben jullie de kriebels al in de buik? Spannend he! Ik wil jullie alnog een fantastische reis wensen. Ik kijk uit naar jullie reisverslag.

Liefs, Mylene

• 20 Maart 2010 - 10:54

Whitney:

Eef&Steef,

Jullie zijn waarschijnlijk al bijna op Schiphol om in te checken.... Spannend hoor!
    Echt superveel plezier, geniet er onwijs van, en ook vooral van alles! :D

Liefs Whitney, Henk

• 20 Maart 2010 - 20:34

Wil (moeder Stefan):

Steef en Eef zijn op dit moment in Madrid, naar een dag vol spanning zijn ze vanmiddag om 15.35 uur vertrokken vanaf Schiphol. Ze hebben net gebeld dat het eerste stukje van de reis goed verlopen is.

• 21 Maart 2010 - 13:21

Sanne Schoppers:

Haai!

Als het goed is, zijn jullie nu veilig geland in Peru.... Ik wens jullie heel veel plezier! Ik wacht nu al met smart op de eerste verhalen!

Liefs Sanne

• 21 Maart 2010 - 22:01

Wil:

Steef en Eef zijn vanmiddag om 13.00 uur (ned. tijd) geland in Lima

• 22 Maart 2010 - 07:22

Peet:

Hiiiiiii Eef en Steeeeeeef!

Hoe is het dan daar? Wat ontzettend gaaf dat jullie nu eindelijk weg zijn na het er zo lang over te hebben gehad :)!

Heel veel plezier nog en kijk uit naar jullie verhalen!

Liefs!

• 23 Maart 2010 - 06:04

Leo:

Hey die eefensteef,

al beetje bkomen van de vlucht? ging het goed vooral ook beide eerste maal vliegen.

blijf jullie volgen en veel plezier geniet van al het moois!