Het komt nu wel heeeeel dichtbij :-) - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Evelien Palm Stefan Geven - WaarBenJij.nu Het komt nu wel heeeeel dichtbij :-) - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Evelien Palm Stefan Geven - WaarBenJij.nu

Het komt nu wel heeeeel dichtbij :-)

Door: Eef&Steef

Blijf op de hoogte en volg Evelien Palm

25 Februari 2010 | Nederland, Arnhem

Hallo allemaal!

Nog maar 23 dagen en dan vertrekken we naar Peru! We hebben nu al zo'n 99% van onze voorbereidingen kunnen afronden. Backpacks liggen klaar, inentingen zijn gehaald, de afritsbroeken zijn gekocht :-) En nog zoveel meer!

Vooral Evelien begint het nu wel te voelen in haar buik. Elke dag zegt ze wel een keer: "Damn, we gaan gewoon bijna naar Peruuuu, whaaaa!!!"

Via deze site zullen we regelmatig onze avonturen ter plaatste online zetten. Berichtjes zijn van harte welkom!

Groetjes Eef&Steef

• 09 Maart 2010 - 16:21

Herman Kuiperij:

beste Eef&Steef
    ik wens julli het beste
    in peru veel geluk en kom gezond weer

• 12 Maart 2010 - 06:16

Debbie:

Ola, wat spannend wordt het nu he?? Jullie gaan een super mooie tijd beleven en je komt verslaafd aan het reizen weer terug in NL!
    Leon en ik gaan jullie verslagen natuurlijk goed bijhouden,maar eerst maandag nog een extra lesje Spaans ;)

Liefs Debbie

• 16 Maart 2010 - 21:48

Paul Berendsen:

Hoi Evelien & Steef

Ik wens jullie een hele fijne vakantie en heel veel plezier met dit grote en mooie avontuur.
    En succes met je spaans daar.

Saludos Paul